Dostawa i zwroty

Rozpoczęcie realizacji zamówienia i formy płatności.

1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą zaksięgowania przelewu na koncie, otrzymania płatności kartą kredytową/płatniczą bądź podpisania przez Klienta umowy kredytowej z jedną z firm ratalnych.

2. Warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia przez Sklep jest wpłata przez Klienta zadatku w wysokości minimum 30% wartości złożonego zamówienia.

3. Dopłata następuje w chwili odbioru produktu, przedpłatą na konto bankowe, kartą kredytową/płatniczą lub za pobraniem kurierskim – w zależności od wybranej przez Kupującego formy płatności.

4. Wszelkich wpłat bankowych należy dokonywać na podany numer konta bankowego Sklepu.

 Sandanter nr konta 82 1090 2415 0000 0001 3543 3302

nr konta   Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Dokument sprzedaży dostarczany jest wraz z przesyłką, lub wysłany zostanie za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres wskazany jako adres wysyłki towaru, lub inny, wskazany przez Klienta na potrzeby korespondencji.

Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy.

1. Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze wysłane: (a) kontaktując się z Działem Obsługi Klienta; (b) przesyłając informację drogą elektroniczną.

2. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie Internetowym ,mikroczterykaty.pl w zakresie działalności niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową może zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 (czternastu ) dni od otrzymania zrealizowanego zamówienia każdy zamówiony w Sklepie Internetowym italianhome.pl produkt, za wyjątkiem produktów wykonanych na specjalnie zamówienie, zgodnie z zamówieniem klienta.

3. Klient, o którym mowa w ust. 2 powyżej może dokonać zwrotu zakupionych produktów, na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie, jeżeli w terminie 14 (czternaście ) dni od daty otrzymania przedmiotu zamówienia złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokona zwrotu towaru. Jednakże, w wypadku towaru składanego na indywidualne zamówienie, w/w. uprawnienie nie przysługuje.

4. Klient, o którym mowa w ust. 2 powyżej, może zwrócić przedmiot zamówienia w całości lub części: (a) w Salonie Abar – podczas odbioru przesyłki lub w ciągu 14 (czternastu ) dni od odbioru zamówienia, (b) po odebraniu przesyłki dostarczonej kurierem. Wówczas zwracane produkty składające się na zamówienie należy odesłać na adres: Warszawa 05-077 ul.Trakt Brzeski 72 .

5. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego, ponosi on koszty odesłania towaru.

6. Wszelkie płatności między stronami następują poprzez zapłatę sumy nominalnej wyrażonej w złotych polskich.

7. Sklep nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

8. Sklep dokona zwrotu należności w ciągu 7 dni kalendarzowych w przypadku zwrotu towaru zgodnie z ust.2